Meest gestelde vragen

Is mijn bestelling al binnen?
In uw offerte staan de levertijden aangegeven. Deze levertijden zijn altijd onder voorbehoud. Plan uw verbouwing/opdracht ook ruim van tevoren om teleurstellingen te voorkomen. Het kan gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het productieproces. Is uw bestelling bij ons binnen gekomen dan wordt deze altijd van tevoren controleert. Wij zullen u informeren als de kozijnen bij ons zijn binnen gekomen. Heeft u kozijnen besteld met montage, dan zal degene die de montages plant contact met u opnemen om een montage dag af te spreken. Worden uw kozijnen bij u thuis bezorgd dan zal een medewerker van Martijn Kozijn contact met u opnemen om een bezorgdag af te spreken. Wij vragen het restbedrag te betalen voordat de kozijnen worden bezorgd. Wilt u liever aan de deur contant betalen? Ook dat is mogelijk, hiervoor rekenen wij € 20 extra aan rembourskosten.

De monteur is komen inmeten, maar ik heb nog steeds geen offerte?
Op dit moment is het erg druk bij de aanvraag van offertes. De gemiddelde wachttijd ligt ergens tussen de 1 en 3 weken. Heeft u na 3 weken nog steeds geen offerte ontvangen, bel ons dan even zodat we kunnen bekijken hoe lang het nog ongeveer zal duren.

Zijn jullie kozijnen compleet?
Al onze kozijnen zijn compleet met glas, raamkruk en hang- en sluitwerk. Deuren zijn altijd voorzien van een kozijn er omheen en een laagdrempelige aluminium dorpel aan de onderzijde.

Verkopen jullie ook houten kozijnen?
Wij zijn leverancier van kunststof en aluminium kozijnen. Houten kozijnen verkopen wij helaas niet.